Hey, you!!

Welcome to my little world~~Thank you for viewing my Blog~leave your comment to me ya~~~^^
Banner 600px X 160px

Tuesday, November 9, 2010

"diamond" 鑽石● 泡沫之夏



i love this song
i always love this kind of melody
laziness...
sorrowful...
the love leaking out from the melody...


imagine that is a stage
standing on it
the voice coming out from  my throat...
if there is one day
i can sing in a bar
even just a small and dirty bar
just for a night...
can you look at me
and listen?
and, clap for me.....
even just a day
let me fulfill my dream, can?

鑽石

唱:徐熙媛
曲:范曉萱
詞:明曉溪、徐熙媛

如果我哭著請求
如果我跪地哀求
你呢 能不能為我而留
我知道你愛她
就像鑽石般愛她
就算她不愛你
你還是傻傻愛著她
人人都愛她
人人都愛她
她是完美墔璨鑽石
她高貴 她美麗
我是卑微的隨風而走的砂
我低賤漂泊
她是完美墔璨鑽石
她純潔她無瑕
我是卑微的隨風而走的砂
我世故我複雜
她是無價的鑽石阿
我是不值錢的砂
她是鑽石我是砂

No comments: